Saint-Gobain Türkiye, 75 Ülkedeki Grup Şirketleriyle “Türkiye’ye Umut Olalım” Yardım Kampanyasını Hayata Geçirdi.
Sürdürülebilir ve hafif yapı çözümlerinin dünya başkanı Saint-Gobain, Türkiye’yi derinden etkileyen depremin yaralarını sarmaya devam ediyor.
Saint-Gobain Türkiye, depremin ardından Weber, Chryso, Abrasives şirketleri ile Türkiye’deki iştirakleri İzocam ve Rigips ile “Türkiye’ye Umut Olalım” kampanyasını başlattı. Bu kampanya kapsamında ilk adımda deprem bölgesinin acil ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak bölgedeki fabrikalarını durdurarak yurduna dönüştürdü. Bölge bayileri ve iş ortaklarıyla birlikte bölge halkına yönelik yardım çalışmaları yürüttü.
Daha sonra 75 ülkedeki Cluster şirketlerinin katılımıyla ‘Türkiye’ye Umut’ yardım kampanyasını uluslararası alana taşıdı.
“Saint-Gobain Desteğiyle Kurulan Yaşam Alanı” açılıyor
Saint-Gobain Türkiye, İzmir Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle Hatay’da 150 konteynerlik konteyner kentini hayata geçirdi. Daha sonra bu kampüs için Dude Platformu ile işbirliği yaparak 75 ülkedeki Saint-Gobain şirketlerinin ve çalışanlarının yardımlarını toplayarak Saint-Gobain vakfı ile kurduğu yaşam alanına 60 konteyner daha ekledi. Ağustos ayında ihtiyaç sahiplerinin hizmetine açılan kampüs, 800 kişinin barınma ihtiyacını karşılıyor.
Deprem bölgesine yardımlarını sürdüreceklerini belirten, Saint-Gobain Türkiye CEO’su Aykut Aydoğan, “Saint-Gobain olarak inşaat ve geliştirme planlarımızı bölgenin ihtiyaçlarını dikkate alarak Saint-Gobain Vakfı’nın desteği ve uluslararası fonla gerçekleştireceğiz. Depremin ilk gününden bugüne kadar bölgenin ihtiyaçlarını karşılama yönünde takviyelerimizi sürdürdük. Saint-Gobain olarak 75 ülkede faaliyet gösteren Cluster şirketlerimizle organize bir bağış kampanyası düzenledik. Son olarak Saint-Gobain firmalarının desteğiyle hayata geçirdiğimiz yaşam alanını ihtiyaç sahipleriyle buluşturuyoruz” dedi. söz konusu.
SAINT-GOBAIN HAKKINDA
Sürdürülebilir ve hafif yapı çözümlerinde dünya lideri olan Saint-Gobain, inşaat ve endüstriyel pazarlara yönelik alet ve hizmetler tasarlar, üretir ve dağıtır. Kamu ve özel binaların yenilenmesi, hafif inşaat, inşaat ve sanayinin karbondan arındırılması için sürekli bir inovasyon süreci yoluyla geliştirilen entegre çözümler sunarak sürdürülebilirlik ve performans sağlar. Kümenin tüm faaliyet ve taahhütleri “DÜNYAYI DAHA İYİ BİR EV YAPMAK” varoluş amacına hizmet etmektedir.
2022’de 51,2 milyar Euro’luk satış
75 ülkede 168.000 çalışan
2050 yılına kadar Karbon Nötr hedefine ulaşma kararlılığı
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı